vakil01 مقالات مرتبط با عطر | بلاگ

مقالات مرتبط با عطر

ساخت وبلاگ
ترکیبات معطر


تمام این تولیدها از ادغام آب و الکل با اسانسهای روغنی، ترکیبات معطر و ثبت کننده (اصطلاحا به آن عصاره روغنی گفته می‌شود) بدست می‌آیند و در تمام آن ها مخلوط آب و الکل تحت عنوان حلال به عمل می‌رود. صرفا تفاوت این تولیدات در ترازو غلظت عصاره روغنی میباشد که در هر مورد به کار گیری میگردد. هر چقدر غلظت عصاره روغنی در یک رایحه اضافه باشد، ماندگاری آن نیز اضافه خواهد بود. بالاترین واحد سنجش عصاره روغنی در بو بکار می رود؛ آنگاه به ترتیب در ادوپرفیوم، ادوتویلت و نهایتاً در ادکلن.

بهترین عطر زنانه

 

سکو بندی بر پایه ی ترازو عصاره روغنی بکار رفته و معیار ماندگاری:

رایحه یا این که پرفیوم  (perfume) غلیظ ترین عصاره میباشد که غلظت عصاره روغنی در آن نسبتاً در میان ۴۰-۱۵% میباشد و جزء خالصترین و ماندگارترین بوهاست و در عین هم اکنون گرانترین گونه بو است.

 

ادوپرفیوم (Eau de Parfum) با غلظتی نزدیک به ۱۵-۷% در موضع دوم قراردارد و معمول ترین دسته رایحه میباشد که ماندگاری قابل قبولی دارااست اما به گرانی بو وجود ندارد.

 

ادوتویلت (Eau de Toilette) با غلظتی نزدیک به ۶-۱% در موضع سوم جای‌دارد. ادوتویلت بوی ملایمی داراست که ماندگاری آن میانگین میباشد، نسبت به رایحه و ادوپرفیوم ماندگاری اش کمتر میباشد و برای تمدید بوی آن می بایست یکسری توشه در حین روز از آن به کار گرفت.

 

ادکلن (Eau de Cologne) با غلظتی نزدیک به ۵-۲% در موضع پایان قراردارد و در واقع به عبارتی ادوتویلت میباشد، بویی ملایم داراست و ماندگاری اش نیز نسبتاً به به عبارتی اندازه میباشد.

 

معمولا پخش بوی ادکلن از بو بیش تر میباشد، به این دلیل‌که ادکلن الکل بیشتری نسبت به بو دارااست.
تفاوت عطرهای مردانه و زنانه: عطرهای مردانه در دسته بو با عطرهای زنانه تفاوت دارا‌هستند و معمولا از غلظت اسانس و در فیض شدت عطر کمتری برخوردارند. به همین ادله گهگاه برای عطرهای مردانه از کلمه ادکلن به کار گیری می‌گردد.
روش صحیح به کار گیری‌ كردن از بو
طرز صحیح به کارگیری‌ كردن از بو خیلی‌ها فكر می‌كنند همین كه رایحه را روی تن اسپری كنند، كار تمام میباشد! غلط نكنید. بو زدن آداب منحصربه‌فرد به‌خودش را داراست، اما در صورتی‌که دل‌تان می خواهد ماندگاری عطرتان طولانی تر شود و مرتبا ناچار به استعمال دوباره نباشید؛ بو را روی نصیب‌های نبض‌دار تن اسپری كنید آن هم خیر از مسافت خیلی نزدیك. عطری كه از مسافت نزدیك اسپری شود روی یك نقطه توده می شود و احتمال این‌كه بوی آن به تلخی بزند زیاد میگردد.

مچ دست‌ها، گردن (در مواقعی ممكن میباشد سبب ساخت آلرژی شود) و آرنج‌ها محل‌های اصلی اسپری شدن رایحه میباشند. دست‌تان را در مسافت 10 تا 15 سانتی‌متری این نقاط بگیرید و به آرامی بو را اسپری كنید. در باب مچ دستان یك نكته را به خیال داشته باشید؛ پس از استعمال از رایحه، مچ‌ها را به هم نسایید؛ این كار سبب ساز وخیم شدن بوی عطرتان میگردد.

بعضا‌ها بو را فقط روی گردن‌شان اسپری می‌كنند البته تنها به گردن اكتفا نكنید زیرا بخش متعددی از بوی عطرتان افزایشی خواهد رفت و كمرنگ میشود. مچ دست‌ها برای تكمیل این پروژه عالی میباشد! یك رویه دیدنی دیگر هم برای این‌كه بوی خوش‌تان بیش تر شود موجود هست، کمی كمی از عطرتان را در هوا اسپری كنید و به سمتش بروید، این طوری رایحه روی تمام تن‌تان خواهد گرد هم آیی.

چنانچه عطرتان ماندگاری كمی دارااست و مثلا تا از منزل به ضیافت برسید پریده میباشد یا این که كمرنگ گردیده، خوب میباشد شیشه را به همدم‌تان داشته باشید و هنگامی نزدیك مقصد آیتم نظرتان شدید از عطرتان مجددا به کار گیری كنید این كار بو را نو‌خیس نگه می دارد.

مقالات مرتبط با عطر...
ما را در سایت مقالات مرتبط با عطر دنبال می کنید

نویسنده : عباسی بازدید : 73 تاريخ : دوشنبه 30 دی 1398 ساعت: 11:27

شایسته ترین عطرهای مردانه از لحاظ خانم ها


شایسته ترین عطرهای مردانه از لحاظ خانم ها
17. Giorgio Armani Code Colonia edt

عطری ملایم و کلاسیک با عطر تند، شیرین و گلی که برای به کارگیری روزمره مطلوب میباشد، ملایم بودن این رایحه سبب ساز میشود که دوام بالایی نداشته باشد و برای مناسبت های قانونی گزینش قابل قبولی وجود ندارد.

16. Guccu Guilty edt

عطری بادوام و خنک که برای به کار گیری روزمره در فصل بهار و فصل‌تابستان مطلوب میباشد. 

بهترین عطر زنانه

15. Tom Ford Grey Vetiver edp


عطری خنک با بو شاخص مشک و مطلوب برای استعمال در روزهای گرم فصل‌تابستان.

 

14. Nautica Voyage By Nautica edt

عطری خنک که برای تعطیلات گرم کنار کنار دریا مطلوب میباشد.

 

13. Valentino Uomo Intense


عطری گرم که برای روزهای سرد فصل زمستان یا این که مناسبت های قانونی در زمان سال مطلوب میباشد.

 

12. Azzaro Wanted edt


عطری شیرین با بوی مرکبات که بو آن گران‌قیمت و دوست داستنی میباشد. بوی این رایحه تند وجود ندارد و در هر فضایی قابل به کار گیری میباشد و تمام روز را دوام می‌آورد.

 

11. Creed Aventus edp


عطری شاخص و ماندگار. اگرچه ارزش این رایحه فراتر از سایر موردها این لیست میباشد البته غلظت و دوام آن بسیار بالا میباشد.

 

10. Giorgio Armani Acqua di Gio


عطری بسیار جالب که برای همگی سنین مطلوب میباشد و خانم ها از بوی آن لذت میبرند.

 

9. Dior Homme Intense edp 


عطری گرم و تلخ که برای فصول سرد و یا این که مناسبت های قانونی کاربرد دارااست.

 

8. Victor & Rolf Spicebomb edt


عطری قادر که برای استعمال در شب مطلوب میباشد و عطر آن به بو جیمز باند شباهت متعددی داراست.

 

7. Jean Paul Gaultier Le Male edt


عطری گرم و فریبنده که بو آن دور و بری ها را به شما جذب می نماید.

 

6. Yves Saint Laurent L’Homme


عطری امروزی، ملایم و خنک که برای روزهای گرم مطلوب میباشد.

 

5. Chanel Bleu de Chanel edp


عطری خنک و بسیار پرطرفدار که در فصل های گرم و برای به کارگیری روزمره به عمل گرفته می‌گردد. 

 


4. Christian Dior Sauvage

 


عطری خنک و تاثیرگذار که برای به کارگیری روزمره مطلوب میباشد و توجهات را به شما جلب می نماید.

 

3. Paco Rabanne 1 Million

این رایحه ایده ها را به شما جلب مینماید و زیرا بوی آن تند وجود ندارد در هر دوران قابل استعمال میباشد.

 

2. Versace Eros

عطری خنک که در هر روزگار قابل استعمال میباشد. عطر جالب این بو در هر فضا توجهات را به شما جلب مینماید.

 

1. Yves Saint Laurent La Nuit De L’homme

این رایحه با نازکی تمام فی مابین عطر ای مردانه، ملایم و شیرین تعادل تولید نموده است و در هر روزگار قابل استعمال میباشد.

مقالات مرتبط با عطربهترین عطر زنانه,...
ما را در سایت مقالات مرتبط با عطر دنبال می کنید

نویسنده : عباسی بازدید : 91 تاريخ : يکشنبه 29 دی 1398 ساعت: 12:26

کشور ایران رژ لب


یک جفت لب خوش رنگ ، قلوه ای و مقداری حجیم همون چیزیه که خانم ها میخواهند و همونطور که در وب یه خرده می گشتم متوجه شدم اینجور لب ها تحت عنوان یک نماد سالم و زیبایی در بخش اعظمی از دولت ها به چشم می‌خورد .

بهترين مارك رژلب

جالبه بدونین اندازه حقیقی و واقعی لب ها در غایت ، به وسیله دست اندرکاران ژنتیکی گزینش می‌شود .

اگه هدفتون از وسیع کردن لب تنها داشتن یک لبخند بزرگتر است گذشته از خرید رژ لب حجم دهنده این نوشته ی علمی رو ادامه به این تا با یک سری شیوه طبیعی پهناور کردن لب و پر رنگ نشان دادن لب هاتون آشنا شین .

کشور ایران رژ لب : اگرچه جراحی لب صرفا شیوه ثابت گردیده ای می باشد که به صورت چشمگیری سبب ساز ارتقا اندازه لب ها میگردد ولی هرکسی مایل به انجام جراحی وجود ندارد پس بجای خرید رژ لب حجم دهنده لب اولیه از منش های طبیعی وسیع کردن لب به کار گیری کنین.

شستشوی منظم ، لب ها رو خوشگل میکنه
دستمال مرطوب و تمیز کننده ها رو کنار بذارین و روزمره رخ خودتون رو با آب بشورید که‌این شستشو دربرگیرنده لب ها هم میشه .

شستشوی منظم و روزمره ی لب ها مخصوصاً با آب از تیره شدن اونها دوری میکنه و همین لب های پر‌نور خیس حجیم خیس چشم می شن .

مطلقا بخوانید : چرا لبم تیره میشه؟ چطوری حلش کنم؟

پس شستشوی لب ها یک شیوه خیلی بی آلایش برای پهناور کردن لب است .

لب هاتون رو مسواک بزنید
یک چاره خونگی برای داشتن لب های جالب و گیرا لایه برداری لب است زیرا لب ها هم مثل سایر پوست تن دارنده ذرات پوست مرده هستند و با لایه برداری صحیح میتونین زیبایی لب هاتون رو دوچندان کنین .

 

لب های خویش را با یک مسواک پاک نمایید . آری با یک مسواک و انجام حرکات کوچک دایره ای به بازه زمانی دو دقیقه پوست مازاد روی لب ها رو از میان ببرین تا لب های صاف ، یک پارچه و پاره ای پر‌نور خیس داشته باشین که سبب ساز میشه لب هاتون حجیم خیس از پیشین به حیث بیان .

قطعا بخوانید : بی آلایش ترین طریق لایه برداری پوست لب را بشناسید

ترکیب خانگی حجم دهنده لب بساز
توسط ی یه خرده شکر قهوه ای و عسل ترکیب لایه بردار و زیباکننده لب بسازین .

پاره ای شکر قهوه ای را با یک قاشق چای خوری عسل ترکیب کرده تا یک خمیر یه خرده کلفت به دست بیاد آن‌گاه این ترکیب شیرین خوشمزه که مثل یک رژ لب حجم دهنده می‌باشد رو روی لبهاتون بمالین .

پس از سپری شد چندین دقیقه لب ها را با یک دستمال منزه منزه کنین و با حرکات دایره ای ملایم با آب شستشو به این . این شیوه لب های شمارا قابل انعطاف ، پر‌نور خیس و جالب خیس می‌نماید .

مقالات مرتبط با عطربهترين مارك رژلب,...
ما را در سایت مقالات مرتبط با عطر دنبال می کنید

نویسنده : عباسی بازدید : 78 تاريخ : پنجشنبه 26 دی 1398 ساعت: 15:42

عطری کارکشته با بو ی ورزشی


این جنس بسته بندی جالبی دارااست و بطری آن دقیق و جالب میباشد که با تزئینات به رنگ مشکی مزین شده میباشد. این شایسته ترین رایحه مایکل جردن در بازار امروز میباشد.

بهترین عطر زنانه

۵-رایحه ادکلن مردانه ی  تی اچ بلد تامی هیلفیگر(TH Bold fragrance by Tommy Hilfiger by Nadal)
این رایحه که از شایسته ترین عطرهای ورزشکاران نیز هست به وسیله رافائل نادال(بازیکن ماهر پر اسم و رسم تنیس) سفارش شده‌است. بو تی اچ بلد(TH Bold) عطری کارکشته با بو ی ورزشی میباشد که برای مردان مدرنی که دوست دارا هستند متمایز باشند پباده سازی شده‌است. این بو پرطراوت مردانه برای اشخاصی که بازی میکنند تا ببرند ایده آل میباشد. این بو با یک ادغام منحصربه شخص از عطر ی ترد مرکبات که دربرگیرنده پوملو، ترنج و نارنگی میباشد شروع می شود.

آن گاه درپی آن نت های گیاهی چاشنی ای هل و اسطوخدوس پخش میگردد. زمانی که هنگامی از اسپری آن بگذرد بوی یاس، شکوفه ی پرتقال متصاعد می گردد که به صورت خاصی با نت های چوبی تعادل برقرار مینمایند. این متاع همینطور دربردارنده نت های مردانه ی قدرتمندی زیرا خس خس، چوب دمپایی و سدر می‌باشد و به نحوی مخلوط می گردند که احساسات را تحریک می نمایند. این بو کیفیت خوب سبب می‌گردد مطمئن گردید در هر بازی شما شایسته ترین میباشید.

درصورتی که از دوستداران ورزش میباشید و طرفدار ورزشکاران خاصی می باشید و آن‌ها‌را بسیار گرامی میدانید، لیست بالا مشتمل بر مواقعی بود که می‌تواند شمارا یاری دهد محصول ها گزینه عشق و علاقه ی ورزشکاران تان را بخرید و از این شیوه با آنان منتسب گردید.

مقالات مرتبط با عطر...
ما را در سایت مقالات مرتبط با عطر دنبال می کنید

نویسنده : عباسی بازدید : 86 تاريخ : پنجشنبه 26 دی 1398 ساعت: 11:34

خصوصیت های ادکلن کوکو شانل


همواره ادکلن های اکثری مو جود می‌باشند که به کارگیری از آن ها آیتم دقت اشخاصی که طرفدار مد و فشن می‌باشند، قرار میگیرد. ادکلن کوکو شانل یکی‌از ادکلن های پرطرفدار هست که بخش اعظمی از اشخاص از آن استعمال میکنند. لذا با اعتنا به اینکه این ادکلن دارنده خصوصیت های منحصر به فرد به شخصی می‌باشد اکثری از اشخاص از آن استعمال مینمایند. گفتنی میباشد این ادکلن در بازار جهانی از فروش خیر و خوبی سود مند می‌باشد و سبب سودآوری بالایی برای کمپانی خالق شده‌است. بو coco mademoiselle chanel امروزه توانسته محبوبیت خویش را فی مابین مردمان به دست آورد و این قضیه از بدو ایجاد این ادکلن تا به شرایط کنونی وجود داشته و صرفا چیزی که بر روی فروش بالای یک کالا تاثیرگذار میباشد، کیفیت آن هست. لذا ما در‌این متن سعی در آن داریم تا با بازبینی ادکلن کوکو شانل اشخاصی را که قصد خرید این ادکلن را دارا هستند ارشاد کنیم. در صورتی‌که قصد خرید این ادکلن باکیفیت را دارید، مارا تا انتها این متن ملازمت کنید.

بهترین عطر زنانه

خصوصیت های ادکلن کوکو شانل
ادکلن کوکو شانل دارنده خصوصیت های اختصاصی به شخصی میباشد که اشخاص میتوانند با به کارگیری از آن از خصوصیت هایی که داراست فایده مند شوند. یک کدام از خصوصیت هایی که اشخاص همواره در خرید ادکلن های پر اسم و رسم گزینه اعتنا قرار می‌دهند این میباشد که ماندگاری و پخش بوی ادکلن ها بالا می‌باشد و اشخاص بایستی به‌این قضیه اعتنا داشته باشند. لذا کسانی که قصد خرید رایحه coco mademoiselle chanel را دارا‌هستند بدین نکته اعتنا میکنند. در این زمینه می قدرت خاطرنشان کرد که‌این ادکلن از ماندگاری بالایی برخوردار است و در صورتی شما برای یک توشه این ادکلن را استعمال فرمایید، ۲ تا ۳ روز بوی آن بر روی خرقه شما خواهد ماند. ولی درخصوص پخش بوی این ادکلن، می اقتدار ذکر کرد که پخش بوی بالایی در او‌لین لحظاتی که از آن استعمال میکنید، دارااست. گفتنی میباشد این پخش عطر رفته رفته در روزهای نهایی نادر رنگ و معدود رنگ خیس خواهد شد، البته از نزدیک شما بوی آن را شم خواهید کرد. همانگونه که در تصویر پایین مشاهده مینمایید این ادکلن از نظر صورت و ظواهر نیز قشنگ به حیث میاید و لحاظ اکثری از اشخاص را به خویش جلب میکند.

تصویر ۱

خصوصیت های بویایی ادکلن کوکو شانل
هر ادکلنی دارنده تعدادی از خصوصیت های فنی و بویایی میباشد که سبب می گردد اشخاص با در حیث به دست آوردن این خصوصیات ادکلن خویش را خریداری کنند. خصوصیت های فنی به خصوصیت هایی گفته می گردد که در کلیه ادکلن ها اثبات میباشد و اشخاص بایستی آن را در حیث بگیرند که اما در متن ها بالا اشاراتی به آنان‌را داشتیم. البته خصوصیت های بویایی هر ادکلن با ادکلن دیگر متعدد است. تعیین این خصوصیت های بویایی با اعتنا به ذوق اشخاص متغیر است و اشخاص می‌توانند با اعتنا به‌این مشخصات آن را خریداری نمایند.

لذا ادکلن کوکو شانل مانند همه ادکلن های مارک و دارای اسم و رسم دارنده سه عطر در بازه زمانی های متفاوت هنگامی میباشد. اشخاص با اسپری این ادکلن در لحظه اولیه به تلفیقی از عطر پرتقال، ماندارین، شکوفه پرتقال و ترنج هست. البته پس سپری شد یک برهه زمانی این عطر به تلفیقی از میموس، گل یاس، گل رز و یالانگ یالانگ تبدیل می‌شود. البته بو آخری یا این که به عبارتی عطر بیس آن ترکیبی از لوبیا تونکا، نعناع هندی، وانیل، خس خس و مشک هست. در باب طبع این ادکلن می قدرت ذکر کرد که طبع آن ملایم و شیرین است.

تصویر ۲

خرید ادکلن کوکو شانل
کسانی که قصد خرید ادکلن زنانه کوکو شانل را دارا‌هستند، بایستی کارایی نمایند که آن را از نمایندگی های مجاز خریداری کنند. لذا با دقت به اینکه این ادکلن از سال ۲۰۰۱ ایجاد میگردد و فروش بو coco mademoiselle chanel بالا هست بسیار از سودجویان به دنبال تقلب و فروش مثال ها قلابی آن میباشند. درباره ی بها ادکلن کوکو چنل اصل می اقتدار اظهار کرد که‌این ادکلن از گونه ادکلن های لوکس است که اشخاص با میزان دارایی مالی مطلوب می‌توانند نسبت به خرید این ادکلن مبادرت کنند. در هر فیس می قدرت خاطرنشان کرد که‌این ادکلن را می اقتدار در تمام فروشگاه های آرایشی و بهداشتی خرید نمود و با دقت به نکاتی که در متن ها بالا به آن اشاره شد از یک خرید خوب سود مند شوند.

مقالات مرتبط با عطر...
ما را در سایت مقالات مرتبط با عطر دنبال می کنید

نویسنده : عباسی بازدید : 79 تاريخ : چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت: 11:28

رایحه ادکلن


ضابطه دوم: به شخصیت شخص دقت فرمایید
پترسون پیشنهاد می کند پیشین از خرید به مختصات شخصیتی شخص اعتنا داشته باشید. در شرایطی که شخص متبوع اجتماعی‌خیس و برونگراست به سراغ یک بو تندتر بروید. از طرفی دیگر در صورتی‌که شخص متبوع مقداری خجالتی میباشد، یک بو ملایم‌خیس میتواند برای وی مطلوب باشد.

بهترین عطر زنانه

صد رد صد بخوانید :   معرفی تولیدها لانکوم از رایحه و ریمل تا کرم پودر LANCOME
ضابطه سوم: به دوران هم اعتنا نمایید
پترسون می گوید: «پی بردن این مورد که شخص متبوع چه وقتی از بو خویش به کارگیری خواهد کرد بسیار مهم میباشد. آیا وی بو را برای روز، شب و یا این که تمامی‌ی مواقع میخواهد؟ عطرهای ملایم‌خیس مطلوب روز بوده و عطرهای تندتر و سنگین‌خیس مطلوب مراسم و میهمانی‌های شبانه می باشند.»

ضابطه چهارم: عشق‌ی وی به غذاها و آب میوه‌ها مهم میباشد
در‌صورتی‌که شخص متبوع شما به غذاهای تند عشق و علاقه داراست، بخت اینکه وی دلداده یک بو تندتر نظیر عطرهای چوب یا این که گل رز باشد زیاد میباشد. در حالتی‌که وی به شیرینی و شکلات عشق و علاقه نشان دهد، بی تردید از عطرهای وانیلی بدش نمی‌آید. پترسون می افزاید: «درصورتی که شخص متبوع قهوه‌ی شیرین دوست داشته باشد، رایحه «گورماند» آیتم‌ای خوب میباشد، ولی در صورتی‌که شخص دلداده آبمیوه باشد، عطرهای چوب برای وی مطلوب‌خیس می باشند.»

ضابطه پنجم: در زمینه‌ی ظواهر روزمره‌ی وی هم تصور کنید
آیا وی جامه‌های کلاسیک به بدن می کند یا این که خرقه‌های تازه و جالب؟ وی پول خویش را صرف خرید خرقه جین میکند یا این که کت‌های چرمی؟ هرچه بیش تر درباره ی ظواهر وی بدانید، بخت خطای شما برای خرید بو کمتر می گردد.

به عنوان مثال هر کس به خرقه‌های مجلل عشق و علاقه‌مند باشد شیفته عطرهای تند نظیر چوب خواهد بود. برای دوراندیشی بیش تر از عطرها به مقاله عطرهای مطلوب برای فصل‌زمستان زنانه و مردانه مراجعه‌نمایید.

 

رایحه ادکلن

مقالات مرتبط با عطر...
ما را در سایت مقالات مرتبط با عطر دنبال می کنید

نویسنده : عباسی بازدید : 66 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 10:58

مجموعه رایحه های سنتی یا این که کلاسیک


عطر های متعدد در اشکال بو و ادکلن

بهترین عطر زنانه
چقدر با اشکال بو های خوشبو آشنا می باشید؟ گونه بندی گونه های بو عطرها بر چه اساسی انجام می‌شود؟ و هر مورد از آن ها چه خصوصیت هایی دارا‌هستند؟ برای تقسیم بندی بو ها قانون ها خاصی نیست. البته می اقتدار کلاً آن‌ها را بر طبق طبع، عطر، فصل، جنسیت و غیره ... تقسیم بندی کرد. 

در مجموع می اقتدار رایحه ها را مبتنی بر عطر به دو تیم تقسیم بندی کرد. مجموعه رایحه های سنتی یا این که کلاسیک و تیم بو های امروزی.  

 

نوع بندی بو ها براساس بو


مجموعه رایحه های سنتی یا این که کلاسیک
عطر گل : تصاحب کردن عصاره یک گل مختص به عنوان مثال، بو گل محمدی در رایحه Versace Bright Crystal، بو گل یاس در Thierry Mugler Alien و ... 

بو جور گلها : ادغام عصاره چندین گل با هم، مانند Mon Paris عطری با طبع معتدل و بو شیرین و پخش عطر بسیار کار کشته و به یادماندنی از گل های یاس، شکوفه پرتقال و گل صد تومانی. 

بو شرقی : عطر های بسیار سنگینی و معمولا از مخلوط چاشنی ای تشکیل‌شده، و برای مثال می قدرت  SPICEBOMB ، که ساختار عطر ی آن ترکیبی از چاشنی گرم، دارچین، تنباکو، چرم با طبعی گرم و بو ایی کلاسیک و تلخ داراست را اسم موفقیت. 

عطر چوب : عطر ی چوبی یکی‌از بو های دوست داستنی سبک کلاسیک میباشد. و معمولا تلفیقی از عطر چرم، چوب و دودی می‌باشد. و مثلا، AVENTUS که از طبعی گرم و عطر ی ترش، شیرین و تلخ درست شده میباشد. 

بو چرم : معمولا به خیال بوی غیر مطلوب چرم آن را با عطر های گوناگون ادغام میکنند. مثل 1MILLION ، که از چاشنی گرم، دارچین، مرکبات، چرم، کهربا و رز ساخته شده، و با طبعی گرم و عطر ای شیرین، با شکوه و سحر انگیز دارااست. 

 

تیم بو های امروزی
بو گل ها : ادغام یک یا این که چندین گل 

بو سبز : این بو مشابه بوی برگ سبز درختان نو یا این که له شده‌است، و یا این که بوی هرس کردن چمن و بوی خیار نو . مانند: DESIRE BLUE یک رایحه با عطر سبز و آروماتیک و شیرین با طبعی خنک. 

بو آبی‌رنگ : این رایحه به اسم اقیانوسی هم مشهور میباشد، و تداعی گر صبحی دل انگیز و خوشگل میباشد، و شم نو، خنک و رطوبت را القا می نماید. برای مثال AQVA POUR HOMME  عطری پر از انرژی که نت آغازی با پرتقال استارت و بعداز مدتی نت میانی با بو فصل بهار نارنج و ترکیبات آب،  عطر تلخ و طبعی خنک را به مخاطب میدهد، و نت نهایی از نعناع و عود سپید تشکیل‌شده میباشد. 

بو مرکبات : برای ایجاد این بو از عطر پرتقال، ترنج، لیمو شیرین یا این که ترش و ... به کار گیری می‌گردد. به عنوان مثال رایحه  ACQUA di GIO که در نت ابتدایی آن بوی ترنج، لیمو ترش به مشام می‌رسد و پس از مدتی در نت میانی بو گل های خوشبو و گیاهان معطر و در پایان با بو چوب به آخر میرسد، و طبع خنک و عطر ترشی دارااست. 

بو میوه ای : این بو از میوه های مختلفی به جزء مرکبات تشکیل‌شده، مثل اشکال انگور ها، انجیر، سیب و ... که می اقتدار برای مثال رایحه NINA ، را اسم پیروزی، عطری نو و افسانه ای برای مخاطبین برنا، عطر اول با لیمو ترش جدید استارت و بعد از مدتی در نت میانی با گل های معطر، بادام و سیب سبز به مشام می‌رسد، که لبخند را بی اختیار بر لبان شما می‌آورد. 

بو خوراکی : این رایحه یکی دیدنی ترین بو های امروزی و نو میباشد که علاقه مندان متعددی دارااست، و از خوراکی های متفاوت برای ساخت بو های گوناگون، مثل عطر قهوه، کارامل، دسر، کاکائو، شیرینی و غیره در ساخت آنان استعمال می‌نمایند. مانند GOOD GIRL که عطر آغازی با قهوه و بادام آغاز می شود و عطر میانی آن از گل های خوشبو ساخته شده و بو آخری، با کاکائو، وانیل، دانه تونکا و چوب، و طبعی گرم و عطر شیرین و اسرار آمیز داراست.

مقالات مرتبط با عطربهترین عطر زنانه,...
ما را در سایت مقالات مرتبط با عطر دنبال می کنید

نویسنده : عباسی بازدید : 58 تاريخ : دوشنبه 23 دی 1398 ساعت: 11:33

کدام رایحه پایدارترین میباشد؟


کدام رایحه پایدارترین میباشد؟
همان گونه که درصد (غلظت) ترکیبات معطر (اروماتیک) کاهش می‌یابد (مقدار الکل ارتقا مییابد)، شدت و ارتفاع قدمت رایحه نیز کاهش مییابد یعنی هرقدر مواد معطر بیش تر باشند و الکل کمتر، رایحه پایداری بیشتری خواهد داشت، یعنی مبتنی بر ترازو ماده معطر در رایحه اسم های مختلفی روی شیشه های این متاع خوشبو موجود هست. مخلوط آب و الکل تحت عنوان حلال مواد معطر به فعالیت می رود.

بهترین عطر زنانه

در فعالیت گرمای تن باعث می‌شود تا حلال تخت‌گاز تبخیر گردیده و رایحه روی پوست باقی بماند تا به ندرت طی یک سری ساعت تبخیر شود. بوهای تند طولانی تر از بوهای ملایم ماندگاری دارا‌هستند، پس در تعیین رایحه خویش توجه نمائید.

به کارگیری از یک بو عالی، توان خاصی به شما میدهد. میتواند یک روز خوب را برای شما رقم بزند.پس با شایسته ترین بو و ادکلن مردانه روز خویش را زیباتر نمائید.

یک رایحه و ادکلن خوب مردانه میتواند شم خیر به شما بدهد، و حتی شما‌را در خاطر سایرافراد به یاد ماندنی نماید، پس تعیین یک بو خوب حقیقتا مهم میباشد.

نوشته دارای ربط: مختص ترین و شایسته ترین رایحه زنانه سال 2020
چنانچه برای سال نو میلادی پیرو بو ای خوشبو و دلپذیر برای کادو دادن به عزیزانتان میگردید، یا این که در جستجوی بو ای برای امضای خویش می‌باشید، ما اینجا هستیم تا در لیست ذیل شمارا برای تعیین یک رایحه فوق العاده یاری کنیم.

تفاوت افتر شیو، ادو تویلت و ادکلن در چه می باشد؟
در همین اولِ فعالیت بهتر میباشد تفاوت افترشیو، ادو تویلت و ادکلن را تماما معلوم کنیم، این یک غلط رایج میباشد که مدام این سه وازه به جاب هم به عمل برده میگردند.

تفاوت در اقتدار و دوام آنهاست. افترشیو ضعیف ترین میباشد، و نسبتاً از 1% تا 3% روغن بو تاسیس شده است. برای اینکه پس از تصحیح رخ به نرمی و تازگی پوست شما یاری دهد، معمولا از مواد قابل انعطاف کننده و خنک کننده مانند آلوئه ورا در تولید این مال به کارگیری می‌گردد. ماندگاری بو آن حدود 2 تا 3 ساعت پس از به کارگیری میباشد.

در ادو تویلت (EDT) حدود  4% تا 8% روغن بو به عمل رفته میباشد. این مقدار برای اینکه به طور زده شود بسیار زیاد میباشد، در فیض بهتر میباشد به گردن، قفسه سینه و مچ دست و در دیگر نصیب هایی که نبض دارا هستند اسپری شود و معمولا فی مابین 6 تا 8 ساعت ماندگاری دارااست.

یک ادکلُن فی مابین 2% تا 5% روغن دارااست، و ماندگاری آن دربین افترشیو و ادو تویلت میباشد.

در غایت در شرایطی که شما به‌دنبال چیزی حقیقتا توانمند میگردید، عطری که دارنده 15 تا 30 درصد روغن میباشد، اینجانب شماست. این به این معناست که شما تنها به مقدار مقداری از این بو نیاز دارید تا برای مدتی طولانی خوشبو بمانید. این جور عطرها گران می‌باشند.

مقالات مرتبط با عطر...
ما را در سایت مقالات مرتبط با عطر دنبال می کنید

نویسنده : عباسی بازدید : 54 تاريخ : يکشنبه 22 دی 1398 ساعت: 11:41

خرید ادکلن زنانه لانکوم دسته پوئم

بهترین عطر زنانه

 


خرید ادکلن زنانه لانکوم دسته پوئم
خرید ادکلن زنانه لانکوم گونه پوئم Lancome Poeme EDP
یکی‌از دیگر از خصوصیت هایی که حین خرید ادکلن زنانه می بایست به آن اعتنا کرد ، پخش بوی هر رایحه میباشد . خیلی مهم میباشد که زمانی وارد یک دور و بر می‌شوید تمام اشخاص حاضر در آنجا با شم کردن بوی رایحه شما متوجه رسیدنتان بشوند ! به نوعی می‌توانیم بگوییم پخش بوی هر رایحه قادر است به استقبال بهتر سایرافراد از شما یاری دهد . خصوصا در صورتی‌که بو امضای شما باشد . بو ها بر پایه ی واحد سنجش پخش بویی که دارا‌هستند و مدل بو ی آن‌ها می توانند خوشایند باشند و یا این که اینکه پخش بوی آنها شما‌را آزار دهد . پس اینکه عطری خوش رایحه و با پخش بوی مطلوب تعیین کنیم خیلی دارای اهمیت میباشد . ادکلن زنانه لانکوم پوئم یکی رایحه های خوشبو و با پخش بوی بالاست که امروز به آن می پردازیم . الگوبرداری این رایحه از معاش یک کدام از شاعران فرانسوی صورت گرفته و تلاش کرده تا نازکی و لطافت ما یحتاج فرد را تامین نماید . ترکیبات نت های این بو مثل سایر به طور دوران معلوم ظواهر نمی‌شود بلکه در زمان های متفاوت هر یک خویش را نشان می دهند و با کمرنگ شدن آنان بو ی بعدی به میدان می‌آید . شقایق آبی رنگ ، شکوفه پرتقال و وانیل نت های پررنگ ی این ادکلن زنانه لانکوم اکانت می‌شوند . موج تغییرات تلخ و شیرین یک مخلوط احساساتی را برای شما به ارمغان میاورد که به نوعی در پباده سازی شیشه هم از آن مصرف شده میباشد . یکی خریداران این رایحه اصیل حیث خویش را اینگونه بیان کرده :

مامان اینجانب این رایحه را داشت . هنوز هم برای اینجانب یادآور مادرم میباشد ، هر زمانه که بوی گرم و دلچسب آن را شم می کنم به خاطراتم می‌رسم . اینجانب فکرمی کنم شایسته ترین زمانه به کارگیری از آن در فصل‌زمستان میباشد ولی مادرم مدام آن را اسپری می کرد . هلو و کهربا بنظرم شایسته ترین نت های آن می باشند .

 
 
۴- خرید ادکلن زنانه توباکو وانیل مارک تام فورد
خرید ادکلن زنانه توباکو وانیل مارک تام فورد
در شرایطی‌که عطری که به شما معرفی کردند ، از تمام غربال های ماندگاری و پخش عطر سپری شد . هنوز هم باقی مانده تا بتوانیم بگوییم به یک ادکلن زنانه ایده آل رسیده ایم! خط رایحه بعد از دو آیتم گذشته از مهمترین فاکتور هاست . البته خط رایحه چه میباشد و چه تفاوتی با پخش رایحه داراست ؟  خط رایحه به معنای حقیقی یعنی برهه زمانی وقتی که یک بو در اطراف باقی می ماند . اعتنا فرمائید که مراد دقیقا فضا حریم شماست و خیر تن شما ! فرض نمائید که در خودرو سهم دار زندگیتان نشسته اید و هنگامی پیاده می شوید تا برهه زمانی دوران طولانی ای عطر و حافظه شما آنجا باقی می‌ماند ، خب این خیلی ایده آل و احساسی بنظر می‌رسد . اما درصورتی که که صحیح گزینش کرده باشید . دقت نمایید که‌این گزینش شماست که گزینش می کند دیگر افراد در باب ذوق ی شما چه فکری می‌کنند . یک بو بی کیفیت هرچقدر هم خط بوی طولانی داشته باشد صرفا سبب ساز اذیت شدن سایر می‌گردد . عطر ی مطلوب در کنار همگی ی این ها قادر است لحظاتی رویایی برای شما بسازد .بو تنباکو وانیل از محصول ها تام فورد میباشد که می توانیم آن را در نوع ی رایحه های شرقی در اختیار بگذاریم . برگ توتون و وانیل از نت های پررنگ ی این بو میباشند که نوید یک بو کلاسیک را به شما می دهند . این ادکلن تام فورد از نادر بو هایی میباشد که چنین ماندگاری طولانی و پخش بوی سنگینی داراست . حیث یکی خریداران این بو را باهم مطالعه می‌کنیم :

این بو برای اینجانب مشابه به یک جاذبه میباشد . بعداز اینکه این بو را خریدم و از آن به کارگیری کردم ، تصمیم گرفتم که شمع ها و خوشبو کننده ی هوای منزل را عوض کنم و مانند این رایحه یکی از بخرم . اینجانب حقیقتا با همگی ی بو های تام فورد زیر تاثیر قرار نمیگیرم اما این یک کدام از مخصوص میباشد .

مقالات مرتبط با عطر...
ما را در سایت مقالات مرتبط با عطر دنبال می کنید

نویسنده : عباسی بازدید : 64 تاريخ : پنجشنبه 19 دی 1398 ساعت: 11:25

عطر های اصلی


حفظ رایحه
پس از استفاده رایحه از سفت مسدود شدن درش مطمئن گردید. شیشه عطرها را در جاهای گرم یا این که در معرض نوروفروغ خوشید قرار ندهید. این عمل سبب از دربین رفتن بخش متعددی از بوی رایحه و در عین درحال حاضر تیره شدنش میشود. به همین خیال میباشد که خیلی از تولیدکنندگان عطرها شیشه های تیره یا این که مات را برای عطرشان گزینش می‌کنند.

تلاش فرمائید عطری را گزینش نمائید که انگار برای شما ایجاد شده است، عطری که با آن حس راحتی فرمایید. به اینکه این رایحه روی تن فلان دوست یا این که آشنا خوش بوست اکتفا نکنید. عطرها را صد رد صد می بایست روی تن خودتان آزمون فرمائید. پوست هر کسی، معیار کم آب یا این که چرب بودنش و حتی عطر فردی هر شخصی با دیگرافراد مختلف میباشد . زمانی برای خرید رایحه به فروشگاهی میروید، آن بو را روی بدنتان اسپری نمائید و بگذارید 10 دقیقه بماند. معمولا پس از 10 دقیقه عطرها خودشان را نشان میدهند و می‌توانید تشخیص بدهید برای شما مطلوب می باشند یا این که خیر البته می باشند عطرهایی که در یک ساعت اولیه چندان دوست داشتنی به حیث نمی‌رسند و جدید بعداز سپری شد یک ساعت خودی نشان می‌دهند. عملکرد نمایید برای خرید رایحه به هیچ عنوان و اصلا شتاب نکنید. اعتقاد فرمائید انسان لباسی با پارچه تحت را ریلکس خیس از رایحه نامناسب تحمل مینماید!

 

  بیش تر بخوانید: صحیح كردن بو خانگي
 

عطر های اصلی
عطرها با اینکه خیلی گوناگون می‌باشند البته در ایجاد شان معمولا از چند بو های اصلی به کار گیری می‌شود، عطر هایی مثل بو گل ها، عطر های شرقی، ادغام گل و عطر های شرقی، چوب دمپایی و میوه ها جزو بزرگترین ها می‌باشند. همینطور گیاهانی مثل بادیان رومی، گل سرخ، ترنج، هل، چوب سدار، اکالیپتوس، کندر، یاسمن، شمعدانی، زنبق، اسطوخودوس، لیمو، یاس بنفش، لی لی، ماگنولیا، خزه، فصل بهار نارنج، پرتاقل، زنبق زردرنگ، نعنا، کاج، تمشک، رز، گل مریم و وانیل جزو موردها بسیار دوست داستنی و پرطرفدار به اکانت می‌آیند. مدل رایحه این گیاهان و میوه هاست که انتخاب می‌نماید رایحه شما سرد میباشد یا این که گرم.

بهترین عطر زنانه

شاید از خودتان بپرسید؛ چطور میگردد عطری که ترکیبی از روغن های معطر و الکل میباشد به یاد ماندنی شود؟ در حالی که الکل میپرد و روغن های معطر هم ممکن میباشد زیاد با دوام نباشند. سر ماندگاری رایحه با بخش دیگری از طبیعت کامل شدن می گردد: حیوان ها! دیدنی میباشد بدانیدعطر را با امداد تصاحب کردن از برخی از حیوان ها به یاد ماندنی مینمایند. حیواناتی مثل آهو، با ساخت مشک به دوام عطرها امداد می‌کنند. یعنی معمولا سازندگان عطرهای خوشبو یه خرده مشک و عنبر هم به عطرشان بیشتر می‌نمایند تا این عطرها برهه زمانی دوران بیشتری عطر شان را نگهداری نمایند و روی تن بمانند. معمولا معیار پرفیوم ها و ادوپرفیوم ها به همین خیال طولانی تر از دیگر عطرهاست. به این ترتیب در شرایطی که ترازو ماندگاری رایحه برایتان مهم میباشد به سراغ این دو مدل بروید.

مقالات مرتبط با عطربهترین عطر زنانه,...
ما را در سایت مقالات مرتبط با عطر دنبال می کنید

نویسنده : عباسی بازدید : 74 تاريخ : چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت: 11:07

نصیب‌های نبض دار و گرم بدنتان را آیتم انگیزه اسپری قرار دهید


۸. نصیب‌های نبض دار و گرم بدنتان را آیتم انگیزه اسپری قرار دهید. نصیب‌های مهم مشتمل بر مچ دست، روی گردن، آرنج، پشت زانو و روی قوزک پاست.
 
 ۹. روی سطح کمددیواری دراور جامه‌هایتان را با دستمال کاغذی مالامال کرده و آنگاه روی آن را معطر فرمایید. اینگونه جامه‌های شما مدام خوشبو خواهند بود و یا این که یک صابون خانگی خوشبو را در دستمال کاغذی پیچیده و به همدم خرقه‌ها باطن گنجه خرقه هایتان قرار دهید تا مدام خوشبو باشند.
 بهترین عطر زنانه
 
 ۱۰. پیشین از رایحه زدن، خزینه نمائید. پوست در صورتی‌که مرطوب باشد بو بیشتری جذب مینماید. پس در صورتیکه شب خزینه می کنید بدانید که در صورتی بو بزنید به اندازه صبح ماندگاری نخواهد داشت. زیرا صبح، پوست تان کم آب می‌گردد.
 
 ۱۱. به رایحه خویش اعتماد داشته باشید. با شیشه بو یا این که ادکلن را خالی نکنید. بدن‌ها یکی‌از دو پاف از رایحه کافی ست. به مقدار پاره ای از آن مصرف فرمائید. البته به خاطر داشته باشید که بعد از به کارگیری، قرار تصاحب کردن در معرض آفتاب، باعث به کاهش عطر می شود.
 
 ۱۲. عطرهای روغنی را به پشت آویز گوشتان بزنید. ذره‌ای از بو را به پشت هر گوشتان بمالید و اذن دهید تا کم آب شود.

 

مقالات مرتبط با عطربهترین عطر زنانه,...
ما را در سایت مقالات مرتبط با عطر دنبال می کنید

نویسنده : عباسی بازدید : 82 تاريخ : سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 11:09

بوی خوشی را كه احساس می‌كنید لحظات بسیار شعف را برای شما به وجود میاورد


آلن هریس محقق و مدرس کالج ، در رابطه اهمیت عطر و احساس بویایی می گوید:”شم بویایی شما، در مغز و دقیقا در حوزه‌ احساسات اول واقع شده‌است.

به همین علت میباشد كه ارتباطات بویایی تشكیل گردیده در زمان كودكی، می تواند شخصیت رفتاری شما و بنا‌های تثبیت آن را در زمانه نوجوانی و جوانی شكل دهد.

بهترین عطر زنانه

به این ترتیب آن بوی خوشی را كه احساس می‌كنید لحظات بسیار شعف را برای شما به وجود میاورد ، از فی مابین مورد‌های ذیل تعیین كرده و مشاهده کنید كه ” عطر ” شخصیت شما چه رنگ و بویی دارااست !؟

 

تذكر :برای آشنایی درست جواب آزمایش و نامفهوم نبودن . از آیتم‌های تحت ، تنها یك مورد را تعیین کنید

مورد یك – بوی كلر در استخرهای پهناور

مورد دو – بوی كباب ، همبرگر و …

مورد سه – بوی سبزه و گل

آیتم چهار – بوی كرمهای ضدآفتاب

آیتم پنج – بوی کودک كوچك

 

جواب‌ها:

مورد یك

مطالعات نشان می دهد كسانی كه بشدت به بوی تند و تیز كلر در آب استخر عشق و علاقه مندند کسانی مخاطره جو و اهل ریسك می‌باشند كه همیشه به‌دنبال كسب تجربیات نو میباشند.شما شیدا تجربه كردن و در فیض شوكهای غیر شناخت می‌باشید كه یكباره بر شما فرود میاید.

آیتم دو

پژوهش ها نشان میدهد كه بودن با خانواده برای شما از اهمیت فراوانی شامل است و به این ترتیب مدام از استرس كمتری نسبت به سایرافراد بر خوردارید.شما عملکرد می‌كنید تا تمام وقت ها فراغت خویش را با آن ها بگذارنید.

 

آیتم سه

آیا به خیال و خاطر میاورید كه مدام پدرتان را در كارهای مرتبط با گل و گیاه و یا این که مادرتان را برای فراهم كردن میز خوراک و توده كردن آن، كمك می‌كردید؟كسانی كه شیفته بوی چمنهای جدید كوتاه گردیده و یا این که گل و سبزه میباشند، کسانی مسولیت پذیر و دلسوزند و هیچ زمان كاری را در نصفه رویکرد رها نمی‌‌‌كنند. شما با بوی طبیعت زنده اید و این یعنی شادكامی و سرزندگی، یعنی حیات و شما این حیات بدست آمده از طبیعت را با هیچ چیز عوض نمی‌‌‌كنید!

 

آیتم چهار

شما شخصی فعال، برون گرا و با نشاط میباشید كه شادترین لحظات زندگیتان مرتبط با هنگامی میباشد كه در هم اکنون انجام فعالیتی می‌باشید!یك سحرخیز حقیقی وواقعی كه با اعتماد به‌نفس بسیار قادر است روز را به خیر مقدمه كند.

 

مورد پنج

بوی شیرخشك کودک مدام شمارا سست می‌كند و بوی نوزادان معمولا حسی غریب را در شما زنده می‌كند!حسی كه به واسطه آن، خانواده بیشتراز تمامی چیز برایتان اهمیت مییابد.شما همانند مادر‌ها منزل دار و یا این که مردانی كه شیدا زن و طفل خویش می‌باشند، دوست دارید تمام وقت خویش را در منزل بگذرانید و از بودن با نوزاد خویش لذت می برید!بوی خوش شیری كه مدام از وی می آید، بی اختیار شمارا به سمت منزل می‌كشاند تا شایسته ترین لحظات را با وی سپری كنید.شما در منزل بودن، آن هم دور از هرگونه سروصدا و سر و صدا را به کلیه چیز ترجیح می‌دهید

مقالات مرتبط با عطر...
ما را در سایت مقالات مرتبط با عطر دنبال می کنید

نویسنده : عباسی بازدید : 77 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 11:32

آشنایی بعضی از عطر­ها


آشنایی بعضی از عطر­ها
همان گونه که زمینه این نوشته‌ی علمی ما یعنی گزینش رایحه مبتنی بر شخصیت بیان می­نماید، بعضی از عطر­ها نشان­ دهنده شخصیت ماست و عطری که استعمال می­کنیم شاید تا زمان طولانی یا این که حتی سالهای سال، در ذهن دور و بری ها ما بماند. به صورت حتم، این مورد برای شما هم درستی خواهد کرد. خیلی از مواقع گردیده که عطری شما‌را به خاطر یک شخصی انداخته و از خاطر وی و این رایحه خوش لبخندی بر لبانتان روان می­شود، یا این که حتی این زمینه گهگاه برعکس فعالیت کرده و با استشمام عطری منزجر گردیده­اید و خاطر کسی می­فرمائید که به هیچ عنوان خاطره خیر و خوبی از آن نداشته، تا حدی که از بو و بوی وی هم متنفر می‌باشید. پس عطری که به کار گیری می­کنیم در ذهن­ها تثبیت گردیده و شخصیت مارا نشان خواهند بخشید.

 بهترین عطر زنانه

ولی عطر­هایی که در فوق به آنان اشاره کرده­ایم، می­تواند به شما در گزینش رایحه مبنی بر شخصیت یاری دهد و شخصیت اشخاص را بشناسید. اما شاید صد در صد درست نباشد و برای همگی صحت نکند، البته تا حد متعددی موءثر میباشد. به‌دنبال عطر بعضی از ترکیبات را برای یاری به شما در تعیین رایحه بیان می­کنیم:

رایحه با بو میخک: دارنده بو تند
رایحه ریحان: دارنده بو گرم
چوب دمپایی: عطر شیرین
عطر نعناع: خنک و سرد
رایحه کندر: عطر گرم و شیرین
تاثیر شخصیت یا این که ژنتیک در بوی رایحه!
در خیلی از مواقع اتفاق افتاده که دو نفر گوناگون، از یک دسته رایحه و مارک به کارگیری می­نمایند البته بوی بو برای هریک از آن ها فرق دارااست. این زمینه شاید برای شما هم تعجب آور بوده و این سوال پیش می­آید که چطور ممکن میباشد با اینکه یک مدل رایحه مستعمل ولی گشوده هم عطری مختلف استشمام می­شود. کارشناسان استدلال این قضیه را ژنتیک و شخصیت اشخاص اعلام کرده­اند. ژنتیک تا حد متعددی در مود عطرها تاثیر می­گذارد و سبب ساز تغییر و تحول بوی عطرها خواهد شد. حتی گهگاه فرآورده پوست هم بر روی تغییر و تحول بوی بو موءثر بوده و بوی آن را تغییر تحول می­دهد. به همین علت توصیه می­شود پیشین بو زدن از مرطوب کننده­ها به کار گیری نمایید.

مقالات مرتبط با عطر بهترین عطر زنانه,...
ما را در سایت مقالات مرتبط با عطر دنبال می کنید

نویسنده : عباسی بازدید : 67 تاريخ : يکشنبه 15 دی 1398 ساعت: 18:54

ويژگيهاي يك عطر

به گزارش پرشين وي به نقل از ايسنا، وقتي قيمت خوش رايحه بودن براي ما زياد مي شود كه بدانيم به اين قضيه براي گذشته از عبادت پيشنهاد متعددي گردیده است‌ . علي اكبري 

بهترين عطر زنانه بيش از ۱۵ سال ميباشد كه در حرفه رايحه و عطرفروشي کار دارد، او در اظهار کرد وگو با ايسنا در زمينه معيار بندي عطرها مي گويد: در صورتی‌که عطري في مابين ۱۵ تا ۲۰ درصد مواد معطر داشته باشد، به آن “اودوتوالت” مي‌گويند و درصورتي كه در حدود ۵ درصد مواد معطر داشته باشد، به آن ميگويند “اودوكلن” يا اين كه ادكلن . “اودوپرفيوم” خيلي استوار و گران می باشد و خيلي آرام‌تر تبخير مي‌شود، اودوتوالت براي مصارف روزمره مناسب میباشد و ملايم تر از پرفيوم است، ولي ادكلن از دو گونه اوليه رقيق‌تر و ضعيف‌تر می‌باشد و ماندگاري كمتري دارد‌ .

بهترين
رایحه زنانه
او ادامه مي‌دهد: ‌رقيق‌ترين عطرها اصطلاحا ادوفرش ناميده ميگردند كه ۳ درصد اسانس روغني دارا میباشند و به فعاليت آن‌هايي ميايند كه دل‌شان مي‌خواهد عطرشان دوچندان ضعيف و ملايم باشد . هرچقدر میزان اسانس روغني يك بو بخش اعظم باشد، قيمتش نيز اكثر و ماندگاري‌اش زيادتر خواهد بود .

اكبري در زمينه چگونگي گزينش يك رايحه ميگويد: هميشه يك عطر را با توجه به فصل تعيين كنيد، عطرهاي گرم و تند مناسب فصل‌هاي سرد يا بخش ها سردسير و عطرهاي سرد مناسب فصل‌هاي گرم يا اين كه مناطق گرمسير و مجالس دوستانه و عطرهاي تند از هر جور مناسب مهماني‌ها و مجالس ميباشد .

اكبري در موضوع آزمایش كردن عطرها هم مي‌گويد: يك قانون اصلي در هنگام آزمايش كردن يك عطر نو اين ميباشد كه شما در آن موقع از بو ديگر يا لوسوين خوشبو كننده تن به كارگيري نكرده باشيد، مطمئن گرديد پوست شما تميز و هواي اتاق هم خنك است، بهترين خط مش و رویکرد براي آزمايش يك بو تازه به عمل بردن آن در مچ دست يا اسپري كردن آن روي يك كاغذ آزمايش بو است‌ .

وی مي‌افزايد: زماني كه رايحه را زديد، چند دقيقه چشم به راه بمانيد زیرا بوي داراي اهميت رایحه همیشه يك ساعت سپس توليد مي‌شود، كاغذ تست را حدود ۳ سانتي متر دورتر از بيني‌تان نگه داريد، بيشتر از ۴ بو را در يك لحظه نبوييد زيرا به طبع سردرگم خواهيد شد‌، به خاطره داشته باشيد بوي رایحه روي افراد متفاوت بويي مختلف دارد، در صورتيكه شما عطر دوستتان را خريداري كرده‌ايد، اين به اين معني نميباشد كه به عبارتي عطر را بدهيد‌ .

اكبري ادامه مي‌دهد: پوست هر كسي، اندازه خشك يا اين كه چرب بودنش و چه بسا رایحه فردي هر شخصي با ديگران متفاوت هست . هنگامي براي خريد بو به فروشگاهي مي‌رويد، آن بو را روي بدن‌تان اسپري فرماييد و بگذاريد ۱۰ دقيقه بماند . معمولا آن گاه از ۱۰ دقيقه عطرها خودشان را نشان ميدهند و ميتوانيد تشخيص بدهيد براي شما مناسب میباشند يا نه، ولي مي‌باشند عطرهايي كه در يك ساعت اوليه چندان دوست داشتني به‌نظر نميرسند و جديد آن گاه از عبور کرد يك ساعت خودي نشان مي‌دهند .

اين فروشنده رایحه مي‌گويد: بعد از به كارگيري عطر از محكم بسته شدن درش مطمئن گرديد . شيشه عطرها را در جاهاي گرم يا در معرض فروغ و روشنایی خورشيد قرار ندهيد . اين كار سبب از دربين رفتن بخش زيادي از بوي بو و در عين درحال حاضر تيره شدنش مي‌شود . به همين ياد ميباشد كه خيلي از توليد‌كنندگان عطرها شيشه‌هاي تيره يا مات را براي عطرشان گزينش مي‌كنند .

مقالات مرتبط با عطربهترین عطر زنانه ,...
ما را در سایت مقالات مرتبط با عطر دنبال می کنید

نویسنده : عباسی بازدید : 79 تاريخ : چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت: 16:55

تشخیص عطر اصلی از تقلبی

چه طور رایحه تقلبی را تشخیص دهید؟ عطرهای تقلبی معمولا شیشه های نامرغوب و کدری دارند . چاپ روی شیشه و باکس معمولا کمرنگ و با نمونه اصل آن متعدد  بهترین عطر زنانه می باشد و محتویات شیشه به طریق عجیبی غیر نرمال به حیث می آید (مثلا خیلی پررنگ هستند) . در صورتیکه در اینترنت عکس نمونه های اصل را ملاحظه کنید به راحتی می توانید با مثال هایی که فروشنده ها به شما نشان می دهند مقایسه فرمائید و گزینش صدق داشته باشید .

اگر بو شما تقلبی باشد می تواند علاوه بر پوست به ریه ها نیز آسیب بزند . علائمی مثل خارش گلو و بینی، عطسه، آبریزش بینی و سرفه می تواند نشان دهنده اختلال دار بودن عطرتان باشد . از طرف دیگر افرادی که آلرژی دارا‌هستند یا به بیماری ها و خلل ها تنفسی مثل آسم در گیر می‌باشند بایستی فراوان مراقب خودشان باشند .

1-
عطر را در نقاط نبض دار تن استعمال نمائید نقاطی که جریان خون قادر و پوست گرم خیس از دیگر نقاط می باشد مثل مچ دست، پشت گوش، قفسه سینه، گردن، پشت زانوها و باطن آرنج ها
2- بو را بصورت یک سری لایه به کار گیری کنید تا ماندگاری آن افزایش یابد .

3- پس از 4-3 ساعت معمولا باید مجددا به خودتان بو بزنید .

4- بو را در هوای روبروی خود اسپری کرده و از آن عبور فرمائید . با این کار رایحه بطور یکنواخت روی بدن شما می نشیند .

5- هیچگاه بو را مستقیما روی جامه خویش به کار نبرید زیرا ممکن می باشد ایجاد لک نماید .

6- هنگام خرید اذن دهید دستکم رایحه بمدت 10 دقیقه روی پوست شام باقی بماندو هنگامی که بوی رایحه با بوی ارگانیک تن شما آمیخته می گردد ایجادی بوی متفاوتی خواهد کرد . با این فعالیت تعیین بهتری خواهید کرد . همینطور بیش از 3 بو را به طور همزمان آزمون نکنید چون بینی شما دیگر اقتدار تشخیص نخواهد داشت .

گاهی ممکن می‌باشد یک رایحه تقلبی شبیه اصل را با ارزش مناسب به شما عرضه کنند و ادعا شود که به عبارتی بو با اهمیت هست . برای مثال طرف می گوید این را خودم وارد کرده ام و با بها مناسب خیس می دهم البته یادتان باشد نمی شود چک پول 50 تومانی را 25 تومان خرید . شما یک جنس دربسته می خرید و درون آن را نمی بینید . تستر هم است ولی گهگاه ممکن می‌باشد تستر اصل را به شما نشان بدهند و کالایی که می خرید تقلبی باشد .

مقالات مرتبط با عطربهترین عطر زنانه ,...
ما را در سایت مقالات مرتبط با عطر دنبال می کنید

نویسنده : عباسی بازدید : 79 تاريخ : يکشنبه 8 دی 1398 ساعت: 13:57

یبلشل

سقلسل

مقالات مرتبط با عطرُ<سبلاس,...
ما را در سایت مقالات مرتبط با عطر دنبال می کنید

نویسنده : عباسی بازدید : 73 تاريخ : چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت: 13:02